Aktualnie, polscy przedsiębiorcy coraz więcej uwagi przykładają do tego, aby promować się w ciekawy sposób. Dbają też o wręczanie upominków swoim kontrahentom, ponieważ wiedzą, że dzięki temu zostaną na dłużej zapamiętani. W związku z tym, warto przyjrzeć się możliwym formom promocji.
Nowe podejście do marketingu
Nowe podejście do marketingu w tym zakresie opiera się na oferowaniu prezentów unikatowych i o wyższej klasie. Do niedawna, były to drobne gadżety: długopisy, notesy, breloki. Teraz, niezależnie od tego czy chodzi o małych czy o dużych przedsiębiorców można zdecydować się na wręczenie prezentów nieco droższych, kojarzących się z prestiżem
i pokazujących, że dany kontrahent jest ważny. W ten sposób może być na przykład traktowany alkohol reklamowy dla firm jako opcja często wybierana. Zwłaszcza, że firmy oferujące takie rozwiązania przykładają się do tego, by były to alkohole z wysokiej półki
i designersko zapakowane. Projekty takich podarunków reklamowych oferuje na przykład firma Pro – Active i to właśnie z jej ofertą warto się zapoznać. Profilem firmy jest alkohol reklamowy dla firm o dużym stopniu personalizacji.
Wyborne nalewki z personalizowaną etykietą
Można zdecydować się na nalewki na prezent do których dołączane są personalizowane etykiety lub na których można wdrukować logo firmy. Można też do takich trunków dołączać kartki z tekstem przeznaczonym dla konkretnego partnera biznesowego w ramach podziękowań za transakcję. Jednocześnie, nalewki na prezent są zachętą do tego, by dana firma chciała współpracować z nami w przyszłości. Nalewki mogą być wręczone
w oryginalnym opakowaniu oraz umieszczone w unikatowych butelkach. Mogą one mieć kształt choinki, co sprawdzi się wtedy, kiedy będą wręczone z okazji Świąt Bożego Narodzenia. To miły gest, który pokaże kontrahentom, że druga strona biznesowa o nich pamięta.
Wódki wysokiej klasy
Bardzo często w ramach alkoholi reklamowych wręcza się wódkę. Pro – Active oferuje wódki regionalne, wykonywane na bazie sprawdzonych receptur. Trunki te są wykwintne i można spodziewać się, że osoba, która dostanie butelkę z alkoholem jakim jest wódka na prezent będzie zadowolona. Marketingowe podejście opierające się na wręczaniu trunku jakim jest wódka na prezent bazuje głównie na tym, aby wyróżnić się na tle konkurencji i pokazać partnerom biznesowym, że są oni dla nas ważni. Dlatego, warto inwestować w taką formę promocji jak alkohole reklamowe. Jest dobrym posunięciem, świadczącym również o klasie osoby wręczającej.